יום ש', ג’ בשבט תשפ”א
דף הבית מוגנות ברשת | למידה בחירום ומרחוק | למידה שיתופית מזרח העיר | אתרי בתי ספר כניסה לסביבות הענן | גולשים במעגלי הקריאה
 

סביבות הענן שלנו: * גוגל לחינוך- גוגל קלאסרום כניסה לסביבת גוגל לחינוך- גוגל קלאסרום הדומיין שלנו :manhischools.org.il יש להטמיע באתר הבי"ס את קישור הכניסה לסביבה https://drive.google.com/a/manhischools.org.il פניות: לטופס הפניות לחצו כאן מכתב למנהלים ולרכזים - "יוצאים לדרך" אוגוסט 2020 סביבת התנסות מידע והטמעה - גוגלמידע בענן החינוכימצגת גוגלמדריך שימוש בגוגל קלאסרום- שרון מרגולין אתר ההדרכה- בערבית - موقع الحوسبة للمدارس العربيةהבלוג של סאטי סרטונים:גוגל קלאסרום-יוצאים לדרך - מפגש רכזים 26.8.20 - קישור להקלטת המפגשיוצאים לדרך - בערבית- جوجل - عربيه מפגש 1 - קישור להקלטת המפגשיוצאים לדרך- בערבית - عربيه - מפגש 2 - קישור להקלטת המפגשכניסת תלמידים לגוגל קלאסרום - סרטון הסבר כיצד נכנסים לסביבת הענן של גוגל חינוך (דרך פורטל חינוך ירושלים) ? תשובה כיצד פותחים כיתה בגוגל קלאסרום? תשובה כצד מזמינים תלמידים להצטרף לכיתת קלאסרום ? תשובה בעיניים של תלמיד - צרוף קובץ או תמונה למטלה בקלאסרום בעיניים של תלמיד- מענה על מטלה עם עותק אישי לכל תלמיד בעיניים של תלמיד- הגשת מטלה עם צירוף קובץ שכתבנו עליו * מייקרוסופט 365 - טימססביבת התנסות והדרכה ביישומי מייקרוסופט לחינוך מידע בפורטל עובדי הוראה על סביבת 365 מידע בענן החינוכי כניסה לסביבת מייקרוסופט 365 אתר קהילת המורים של מייקרוסופט פניות ועזרה :לפניות בנושא פתיחת יוזרים למורים ותלמידים נא לכתוב מייל לכתובת tehila.manhi@gmail.com ולהוסיף את כל פרטי התלמידים והמורים: שם מלא, ת.ז., בית ספר, כיתה וכו׳. הדומיין שלנו: jlm.eduil.org כל מה שצריך לדעת כדי לעבוד בטימס מצגת גם וגם בערבית וובינרים וסרטוני הסבר : 365 - טימז - מורים מדגימים 1 - קישור להקלטת המפגש 365 - טימז - מורים מדגימים 2 - קישור להקלטת המפגש 365 - טימז - מרחב לניהול למידה- אורלי שיפמן 5.5.2019 - קישור להקלטת המפגש انشاء صف TEAMS - انقر هنا تغيير اللغة في OFFIC 365 - انقر هنا אז איך בוחרים סביבת הענן ? ראו כאן את קובץ ההשוואה בין הסביבות טופס למנהל בית הספר - לבחירת סביבת ענן - לחצו כאן

 
 
 
חשוב לדעת
בתי"ס יסודיים
בתי"ס על יסודיים
בתי"ס חינוך מיוחד
סביבות ענן
 
קרא עוד...
 
 
קרא עוד...
 
 
 
 
קרא עוד...